Veel gestelde vragen 

 

Ontvang ik een mail ter bevestiging van mijn bestelling? 
Ter bevestiging van je bestelling ontvang je een e-mail met daarin je ordernummer en een overzicht van de bestelling. Mocht je geen e-mail hebben ontvangen, check dan eerst je spam box. Niks ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@happy2wear.nl of 0182-787937. 

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren? 
Wij verwerken onze pakketjes elke werkdag. Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, bel dan direct naar 0182-787937 dan kunnen wij jouw bestelling waarschijnlijk nog aanpassen. Mocht je al een verzendbevestiging hebben ontvangen, dan kunnen we de bestelling helaas niet meer wijzigen of annuleren. In dit geval kun je de bestelling retourneren, kijk voor meer informatie bij de pagina retourneren.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling? 
Wanneer de sokken op voorraad staan op de website zijn deze direct leverbaar. Voor custom made sokken of grote aantallen kunnen de levertijden verschillen. Wij verzenden je pakket dezelfde (werk)dag vanuit ons kantoor in Stolwijk, wanneer wij deze voor 16:00 hebben ontvangen. In de meeste gevallen ontvang je de bestelling binnen 1-3 werkdagen. De bestellingen worden met PostNL bezorgt. Het kan voorkomen dat het pakket langer bij PostNL is door onverklaarbare redenen, wij hebben hier helaas geen invloed op. Mocht je bestelling niet zijn aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen? 
Jazeker, dat is geen enkel probleem! Je kunt in je winkelwagen kiezen voor ‘Afhalen bij winkelier’. Dan pakken wij jouw pakketje hier voor je in en ontvang je een bevestiging wanneer je deze kunt ophalen bij ons kantoor in Stolwijk. Op maandag t/m vrijdag zijn wij van 09:30 tot 16:30 aanwezig. Je pakketje buiten deze tijden ophalen? Dat is geen probleem, neem dan even contact met ons op voor een afspraak. 

 

Betaal ik verzendkosten? 
Dat verschilt per bestelling en hangt af van het volume of gewicht. In jouw winkelmandje zullen de juiste verzendtarieven verschijnen. Voor brievenbus post hanteren wij €1,99 of €3,95 dit is afhankelijk van het volume. Mocht je bestelling een groter volume hebben zal deze als pakket worden verstuurd en hanteren wij een tarief van €5,95. Bestellingen boven de €75,00 in Nederland worden gratis verzonden. 

 

Moet ik thuis zijn op het moment van bezorging? 
Wij proberen zoveel mogelijk jouw bestelling als brievenbus post te verzenden, dan hoef je niet thuis te zijn voor ontvangst. Mocht jouw bestelling een groot volume hebben dan zal deze als pakket worden verzonden en zul je een track & trace code ontvangen, met daarop de tijd en datum van bezorging. 

 

Wat zijn de verschillende betaalmethodes? 
Bij Happy2Wear kun je kiezen welke betaalmethode het beste bij jou past. Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden aan: 

  • iDEAL De meest gebruikte betaalwijze om veilig en gemakkelijk je online aankopen af te rekenen. Je rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank.

  • Paypal Dit is een wereldwijd betalingsplatform. Indien je een account bij Paypal aanmaakt kun je ook bij je volgende bestelling, in welke internetwinkel dan ook, veilig via Paypal betalen

  • Klarna Achteraf betalen

  • Creditcard 

  • Bancontact de meest populaire betaalmethode in België. De kaart is geschikt voor zowel on- als offline betalingen. Alle grote Belgische banken zijn aangesloten en maken betalingen via Bancontact mogelijk.

  • KBC/CBC Met de betaalknop kunnen klanten van deze Belgische banken veilig en eenvoudig online betalen.

  • Op rekening (voor bedrijven) Bedrijven bieden wij de mogelijkheid artikelen op rekening te kopen. Om van deze betaalwijze gebruik te maken kunt u contact opnemen en informeren naar de mogelijkheden. Bij een eerste bestelling houdt Happy2Wear zich het recht voor een gedeeltelijke of gehele aanbetaling te vragen. 

 

Wat moet ik doen als ik de verkeerde sokken heb ontvangen? 
Oeps een fout van het magazijn! Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Laat het ons weten via info@happy2wear.nl of 0182-787937. Wij sturen zo snel mogelijk het juiste paar naar je op. 

 

Hoe worden mijn sokken ingepakt? 
Niet alleen de sokken maar ook de verpakking moet iets zijn om blij van te worden. Daarom verpakken wij onze sokken altijd in een bijpassend cadeauzakje. Wil je er echt een feestje van maken? Vermeld dan even dat je graag ook glitters in het cadeauzakje wilt. Zo is het extra leuk om jouw bestelling uit te pakken of cadeau te geven. 

 

Hoeveel dagen bedenktijd heb ik? 
Je bestelling wordt met de grootste zorg verpakt en verstuurd. Natuurlijk kan het voorkomen dat je toch niet tevreden bent over het/de bestelde product(en). Happy2Wear hanteert daarom een bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze 14 dagen kun je de ongebruikte artikelen in de originele verpakking retourneren. 

 

Hoe kan ik mijn sokken retourneren? 
De kosten en het risico van de retourzending zijn voor de klant.  Je mag de artikelen ruilen of kiezen voor restitutie van het betaalde bedrag. Is er iets misgegaan bij verpakken of tijdens de verzending; neem dan altijd eerst even contact met ons op.

LET OP! Gebruikte artikelen, artikelen die niet in de originele verpakking meer zitten kunnen niet worden geretourneerd. Kijk voor meer informatie op onze retour pagina

 

Van welk materiaal zijn de sokken gemaakt? 
Comfort is natuurlijk heel belangrijk gedurende de dag. Je voeten hebben op een werkdag vaak veel te verduren en verdienen daarom wel wat extra aandacht. Onze Happy2Wear sokken zijn gemaakt van een zachte, comfortabele en duurzame mix van katoen- polyester en spandex. Hierdoor zijn de sokken lekker zacht en geschikt voor een lange dag werken.

 

Hoe weet ik welke maat sokken ik moet bestellen? 
Wij bieden onze sokken in twee maten aan: 

  • 35-40
  • 41-46

Deze vallen beide goed op maat, dus bestel de maat die je gewend bent. 

 

Hoe plant ik mijn Happy2Wear sokkenlabel?
Ons label is gemaakt van groeipapier, dit is papier met daarin zaadjes voor klavertjes vier. Op onze label pagina lees je hoe je dit groeipapier het beste kunt planten. Klik hier voor de pagina. 

 

Is Happy2Wear ook verkrijgbaar in winkels? 
Momenteel is Happy2Wear nog niet te verkrijgen bij externe verkooppunten. Zodra dit mogelijk is, zullen wij dit hier laten weten!

 

Staat jouw vraag er niet tussen? Laat het onze klantenservice weten via info@happy2wear.nl of 0182-787937 (Happy2Wear is een onderdeel van MyMitella)

© 2021 - 2022 Happy2Wear | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel